Echipa de management a proiectului
Manager proiect (de la 23.10.2023) – Denis-Brîndușa Chiujdea
Manager proiect (de la 09.06.2022 până la 20.10.2023) – Mihai-Daniel Onișor
Manager proiect (până la 03.06.2022) – Victor Văduva
Asistent manager – Cristina-Izabela Trușcă
Responsabil financiar – Daniela Truță
Responsabil achiziții – Natalia-Mădălina Crăcană
Responsabil implementare cu atribuții financiare – vacant
Responsabil implementare cu atribuții achiziții – Petronela Stan
Responsabil implementare cu atribuții contabilitate – Luminița-Venera Culiță
Responsabil implementare cu atribuții resurse umane și achiziții – Georgiana-Alexandra Tanga
Responsabil implementare coordonator 1 – Oana Daniela Pogoran
Responsabil implementare coordonator 2 – Gheorghe Ifrim
Responsabil implementare coordonator 3 – vacant
Responsabil implementare coordonator 4 – Andreea Raluca Bratu
Responsabil implementare coordonator 5 – Bogdan-Marius Năvîrcă
Responsabil implementare coordonator 6 – Aurelia Bulgaru
Responsabil implementare coordonator 7 – Alin-Georgian Bordea
Responsabil implementare coordonator 8 – Cristina-Paula Toma
Responsabil implementare suport 1 – Geanina Arhire
Responsabil implementare suport 2 – Adina Streche
Responsabil monitorizare 1 – vacant
Responsabil monitorizare 2 – Georgiana Neacșu
Expert IT – Mihaela Cristina Păunescu